wtorek, 20 sierpnia 2013

Libeter Awards ♡

Cześć kochani! Bardzo dziękuję, za aż dwie nominacje do Libeter Awards! Nie spodziewałam się, że interesujecie się i czytacie mojego bloga! Kocham Was!

Nominacje otrzymałam od:
http://she-is-everything-to-me.blogspot.com/
http://because-you-live-and-breathe.blogspot.com/

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


A więc zaczynamy!
Najpierw pytania od  http://she-is-everything-to-me.blogspot.com/

1. Jak masz na imię?
1. Mam na imię Ola.

2. Wolisz szczęśliwe zakończenia czy nie?
Trudno mi to określić.. Ale myślę, że jednak szczęśliwe.

3. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Mam trzy ulubione kolory. Jest to czerwony, czarny i biały.
4. Czy podoba ci się mój blog, poleciłabyś go innym?
Oczywiście, że podoba mi się twój blog.

5. Jakiej cechy w sobie nie lubisz?
Myślę, że jest to lenistwo ;)
6. Gdybyś miała małpkę w domu, jakbyś ją nazwała?
Nie wiem czemu, ale pierwsze co przyszło mi do głowy to 'ASHLEY'..
Tak serio to nie jestem dobra w wymyślaniu imion.

7. Do jakich fandomów należysz?
Należę do trzech cudownych rodzinek.
Jestem oczywiście ROOMIE, DIRECTIONER i BELIEBER.
8. Za co kochasz swoich idoli lub idola?
Kocham ich za to kim są. Że nikogo nie udają..
9. Najlepsze przeżycie z życia to?
Zdecydowanie gdy poznałam przyjaciółkę z twitter'a która mieszka na drugim końcu Polski
i gdy razem pojechałyśmy na koncert ROOM 94!
10. Od czego jesteś uzależniona?
Zdecydowanie twitter i muzyka!

11. Czy zasmakowałaś prawdziwej przyjaźni?
Mam wielu wspaniałych przyjaciół! Ale wydaje mi się, że ta prawdziwa przyjaźń jest
przez internet.. Z wieloma osobami nie widziałam się na oczy, piszemy kilka miesięcy non stop 
i nie opuszcza nas myśl, że kiedykolwiek się przytulimy! To wspaniałe uczucie!

1. Czy piszesz jeszcze jakieś opowiadanie oprócz tego? (jeśli tak, proszę o adres)
Prowadziłam już kilka opowiadań, ale jak na ten moment to jest jedyne które piszę.
2. Na jakich koncertach miałaś okazję być?
Na koncercie Justina Biebera i na dwóch koncertach ROOM94! Poza tym to raz byłam
na DODZIE haha..

  3. Ulubione zespoły/artyści?
Mam ich wiele, ale gdybym miała wybierać tych których słucham non stop to zdecydowanie
ROOM94, One Direction, Justin Bieber i Strangle Kojak!

   4. Czytasz dużo książek w ciągu roku? 
Nie lubie czytać książek! Jeżeli coś już czytam to są to jedynie lektury.

  5. Na czyim koncercie chciałabyś być najbardziej na świecie? 
Spełniłam część swoich marzeń, został mi do spełnienia koncert 1D, więc
tak to jest moja odpowiedź!

  6. Czy znasz zespół Emblem3 i jeśli tak, co o nich sądzisz? 
Słyszałam o nich, przesłuchiwałam kilku ich piosenek! Grają naprawdę dobrą muzykę!

  7. Twoje marzenie?
Chyba jednak pozostawie je dla siebie.

  8. Od czego jesteś uzależniona, jeśli w ogóle od czegoś jesteś?
To pytanie już padło, ale odpowiem że od twitter'a i muzyki!

  9. Jak ważni są dla Ciebie Twoi idole, co dla Ciebie zrobili, co im zawdzięczasz? 
Moi idole są dla mnie najważniejsi na świecie! Jestem gotowa za nimi iść na koniec świata!
Sprawili, że jestem szczęśliwa i patrzę na świat z innej strony.. Mam nadzieję, że do końca pozostanę z nimi
bez względu na to co się stanie.
10. Jakie jest Twoje hobby?
Hmm.. jeśli mogę to do hobby zaliczyć jest to słuchanie muzyki!
11. Czy mam zacząć dodatkowo pisać opowiadanie?
To zależy tylko i wyłącznie od ciebie.. Fajnie byłoby zacząć czytać coś nowego!



A więc to były wszystkie pytania, dziękuję jeszcze raz bardzo, bardzo!
A blogi które nominuje to:


 


nie jestem w stanie podać więcej blogów.. 
A pytania do was to: 

1. Jak zaczęłaś interesować się swoim idolem?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Jakie jest twoje zaangażowanie w pisaniu bloga?
4. Jaki kolor przeważa w twoim pokoju?
5. Jak długo istnieje twój blog?
6. Jaka jest obecnie twoja ulubiona piosenka?
7. Jak chciałabyś mieć na imię?
8. Masz jakieś marzenie?
9. Na jakich koncertach udało ci się być?
10. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
11. Jakie jest twoje motto życiowe? 


BIG LOVE! xx
ps. Jeszcze dzisiaj postaram się dodać drugi rozdział bloga! ~DameLemon







1 komentarz:

  1. Gratuluję nominacji :) uwielbiam Twoje opowiadanie, przepraszam, że wcześniej nie komentowałam :c szybciutko dodawaj kolejny rozdział!! <3
    A co do pytań na które odpowiadałaś, to też mam na imię Ola, też jestem Directioner i Roomie (belieber niestety nie), byłam na koncercie 1D ale na R94 niestety nie :( i też jestem uzależniona od tt i muzyki! :D hahah
    Mój tt - @mroczek_ola
    Możliwe, że będę komentować też z drugiego konta - Alex13 :) ale to też jestem ja ;) xD a komentować będę na 100%!!
    *hugs&kisses*

    OdpowiedzUsuń